Kirkenes havn KF lanserer ny hjemmeside

Som en del av arbeidet med å modernisere og digitalisere virksomhet i Kirkenes havn KF, lanserer vi nå en ny hjemmeside. Her skal brukere på en enkel måte kunne finne frem til de forskjellige tjenestene som tilbys fra Kirkenes havn, og benytte seg av disse tjenestene direkte fra hjemmesiden.

Siden skal også være en kilde til informasjon for allmenheten. Vi har lagt ut informasjon om oss og om alle de forskjellige sidene av vår virksomhet.

Det er fortsatt et par mangler på siden når den legges ut. Vi fortsetter arbeidet og retter opp disse så snart som mulig. Siden skal også bli tilgjengelig på andre språk, i første omgang engelsk. Det vil komme etter hvert.

En stor takk rettes til vår medarbeider Nikita Raudonen Nerland for utmerket arbeid med siden. Og til Tord Østerbøl for flott design.

Vi ser frem til å få tilbakemeldinger om hva vi kan gjøre for å forbedre hjemmesiden og ta inn innhold og funksjonalitet som savnes.

God Jul

19 desember 2023

Julehilsen fra alle oss i Kirkenes havn